Día Mundial Sen Tabaco 2025:
Desenmascaremos o seu atractivo.
«Expoñamos as súas mentiras, protexamos vidas: desenmascaremos o atractivo dos produtos de tabaco e nicotina»
A OMS ten o pracer de anunciar o lema da campaña da edición de 2025 do Día Mundial Sen Tabaco: «Desenmascaremos o seu atractivo: as tácticas da industria cos produtos de tabaco e nicotina ao descuberto». Este ano, a campaña centrarase en desvelar as tácticas que utilizan as industrias do tabaco e a nicotina para facer que os seus produtos nocivos parezan atractivos.
Por que optamos por este tema?
Un dos principais desafíos aos que se enfronta a saúde pública na actualidade é combater o atractivo do tabaco, a nicotina e os produtos conexos, especialmente entre o público novo. A industria trata sistemáticamente de atopar maneiras de facer que estes produtos sexan atractivos, e engade sabores e outros axentes que modifican o cheiro, o gusto ou a aparencia deses produtos. Estes aditivos están concibidos para enmascarar a aspereza do tabaco e, deste xeito, mellorar o seu palatabilidad, pensando sobre todo na mocidade.
Outras tácticas da industria inclúen:
• Estratexias de comercialización baseadas no encanto: utilízanse, con fins estratéxicos, deseños elegantes, cores rechamantes e sabores atractivos para captar a un grupo demográfico máis novo, en particular a través dos medios dixitais.
• Deseños enganosos: algúns produtos imitan doces, lambetadas e mesmo a personaxes de debuxos animados, artigos que aos nenos resúltanlles naturalmente atractivos.
• Refrixerantes e aditivos: grazas a estes produtos, a experiencia pode resultar máis agradable, o que aumenta a probabilidade dun uso continuo e reduce as posibilidades de deixar de fumar.
Estas tácticas poden contribuír a que as persoas se inicien a unha idade temperá no tabaquismo ou no consumo de nicotina, o que conleva unha posible adicción para sempre e consecuencias para a saúde. Ao presentar estes produtos baixo un prisma máis atractivo, a industria non só amplía a súa base de consumidores inmediatos, senón que tamén fai que resulte máis difícil deixar de fumar, e prolóngase a exposición a substancias nocivas.
Obxectivos da campaña do Día Mundial Sen Tabaco 2025 
Nosa campaña para a edición de 2025 do Día Mundial Sen Tabaco ten como obxectivo:
• Crear conciencia: informar o público sobre as tácticas ás que recorre a industria para manipular o aspecto e o atractivo dos produtos de tabaco e nicotina.
• Promover cambios en materia de políticas: ou medidas para prohibir os aromas e os aditivos que realzan o atractivo destes produtos; ou a prohibición total da publicidade, a promoción e o patrocinio do tabaco, tamén nas plataformas dixitais; e ou regulación do deseño dos produtos e dos seus envases para que resulten menos atractivos.
• Reducir a demanda: destapar estas tácticas ten como obxectivo reducir a demanda, en especial entre os mozos, o que en última instancia diminuirá a súa exposición aos produtos de tabaco e nicotina.
Ao desenmascarar estas estratexias, a campaña mostrará que vías utiliza a industria para comercializar a adicción, e impulsará os esforzos encamiñados a reducir a demanda e promoverá a saúde pública a longo prazo.
Únase á campaña do Día Mundial Sen Tabaco a fin de crear conciencia e avogar por un futuro máis saudable e libre de tabaco.

ARQUIVOS PARA DESCARGA: